De talentendag bij SV Margriet is weer terug! Op zaterdag 8 juni 2024 van 9:30 uur tot 11:00 uur mogen meisjes tot en met 11 jaar uit Didam en omstreken hun talent laten zien in het TSC Montferland.

Meisjes van 12 jaar en ouder zijn van harte welkom op dinsdag 18 juni 2024 van 20:00-21:00 uur.

Tijdens deze dagen worden de sporters getest op o.a. lenigheid, kracht, lichaamsspanning, coördinatie en de basisonderdelen van het turnen en zullen wij de meisjes selecteren die eventueel in aanmerking kunnen komen voor onze onderbouw groep of meiden die in aanmerking komen voor de 6e divisie groep (vanaf 9+).

Aanmelden voor de Talentendag is wel nodig. We ontvangen graag wat informatie voorafgaand voor deze talentendag. Aanmelden kan hier.

Let op: Het is bedoeld voor meisjes die daadwerkelijk interesse hebben om op selectieniveau te gaan turnen en/of de turnsport willen ontdekken.

Wij zien je graag op onze Talentendag of tijdens de les!

Poster talentendag 24

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.