Gezocht: Een gedreven en betrokken voorzitter ✨

Ben jij degene die SV Margriet komt versterken en een waardevolle bijdrage wil leveren aan onze vereniging? Dan ben je bij ons als voorzitter van harte welkom.

Heb jij het talent om te leiden en te organiseren, relaties en samenwerkingen te onderhouden en voortdurende groei te stimuleren? Dan zoeken wij jou! Wij bieden jou een uitdagende en afwisselende functie binnen onze enthousiaste vereniging. Je krijgt de kans om jouw ideeën en visie te realiseren en onze vereniging naar een hoger niveau te tillen. Bovendien kun je rekenen op de steun van een gedreven en betrokken bestuur.

Ben je enthousiast, of heb je vragen? Stuur dan een e-mail naar secretariaat@gymverenigingmargriet.nl. Misschien kom jij ons team versterken?